Aktualności pozostałe
- 07-06-2016
- Autor: Tomasz Olesiak
- drukuj
Nowy system kolejkowy w wydziale Komunikacji i Transportu
W związku z licznymi sugestiami mieszkańców, spełniając ich oczekiwania Starostwo Powiatowe w Świebodzinie informuje, że z dniem 20 czerwca 2016 roku wprowadza nowy system zarządzania ruchem klientów w Wydziale Komunikacji i Transportu.
W trosce o najwyższy poziom świadczonych usług oraz mając na względzie tak ważną dzisiaj kwestię, jaką jest czas oczekiwania na załatwienie sprawy, postanowiliśmy zrezygnować z osobistego i telefonicznego dotychczasowego systemu „zapisów”. Jednakże nadal pozostawiamy możliwość umówienia wizyty z wyprzedzeniem. Opcja ta będzie możliwa wyłącznie przez internet.Nowy system, znany Państwu z innych urzędów, banków i instytucji, oparty jest na tak zwanych biletach. Każdy klient załatwiający swoją sprawę w Wydziale Komunikacji i Transportu tutejszego Starostwa, po przyjściu do urzędu będzie mógł pobrać z biletomatu, bilet właściwy dla typu załatwianej sprawy. Na bilecie tym znajdować się będzie oznaczenie stanowiska przy którym będzie załatwiany oraz kolejny numer. W momencie, kiedy na wyświetlaczu pojawi się właściwy numer klient będzie mógł załatwić swoją sprawę.
Wdrażany system QMS znany jest ze swoich rozwiązań w innych urzędach, jak chociażby Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp. i wielu innych.
Mamy nadzieję, że wprowadzane zmiany znacznie poprawią jakość obsługi naszych klientów a przede wszystkim skrócą czas oczekiwania na załatwienie sprawy
Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją
- Co i jak w starostwie?
- Tarcza Antykryzysowa
- Formularz kontaktowy
- Elektroniczna skrzynka podawcza
- Rodzina Razem
- Służba zdrowia i opieka społeczna
- Modernizacja kształcenia zawodowego
- Organizacje pozarządowe
- Oświata
- Portal geodezyjny
- Inwestycje drogowe z PRGIPID
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Jakość powietrza