Wydarzenia

  • 07-06-2016
  • Autor: Tomasz Olesiak

Nowy system kolejkowy w wydziale Komunikacji i Transportu

       W związku z licznymi sugestiami mieszkańców, spełniając ich oczekiwania Starostwo Powiatowe w  Świebodzinie informuje, że z dniem 20 czerwca 2016 roku wprowadza nowy system zarządzania ruchem klientów w Wydziale Komunikacji i Transportu.
           W trosce o najwyższy poziom świadczonych usług oraz mając na względzie tak ważną dzisiaj kwestię, jaką jest czas oczekiwania na załatwienie sprawy, postanowiliśmy zrezygnować z osobistego i  telefonicznego dotychczasowego systemu „zapisów”.  Jednakże  nadal pozostawiamy  możliwość umówienia wizyty z wyprzedzeniem. Opcja ta będzie możliwa wyłącznie przez internet.Nowy system, znany Państwu z innych urzędów, banków i instytucji, oparty jest na tak zwanych biletach. Każdy klient załatwiający swoją sprawę w Wydziale Komunikacji i Transportu tutejszego Starostwa, po przyjściu do urzędu będzie mógł  pobrać z biletomatu, bilet  właściwy dla typu załatwianej sprawy.  Na bilecie tym znajdować się będzie oznaczenie stanowiska przy którym będzie załatwiany oraz kolejny numer. W momencie, kiedy na wyświetlaczu pojawi się właściwy numer klient będzie mógł załatwić swoją sprawę.
            Wdrażany system QMS znany jest ze swoich rozwiązań w innych urzędach, jak chociażby Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki, Starostwo Powiatowe w Pruszczu Gdańskim, Starostwo Powiatowe  w Gorzowie Wlkp. i wielu innych.
            Mamy nadzieję, że wprowadzane zmiany znacznie poprawią jakość obsługi naszych klientów a  przede wszystkim skrócą czas oczekiwania na załatwienie sprawy
 
 

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją